četvrtak, 20.09.2007.

tour de soba

pošto danas osjećam iznenadnu navalu kreativnosti, inovativnosti i maštovitosti, rekoh sama sebi, nu nešto na blog nabaci, da ne propadne! i onda se takva kreativna, inovativna i maštovita prisjetih da mi je pred pradavna tri tjedna Daphna proslijedila jedan zadačić. poslikati stvari u svojoj sobi bez kojih ne mogu. eto, u ovim danima iščekivanja novih fakultetskih obaveza odvest ću vas na "tour de soba", a ti mi, Daphno draga, duguješ onu rakiju.

tadam tadam, khm khm, počnimo.

item #1

prvo što vidite s vrata kad uniđete u moj dvoetažni stan od 300 kvadrata (naughty) jest jedan sasvim običan radni stol, od svijetlog drveta, ne želimo pretpostavljati koje je marke pošto ipak ne studiramo šumariju, sa srebrnim postranim dijelovima koji mora da potječu od nekog srebrnog drveta. ni po čemu osebujan, a opet, veoma bitan komad namještaja, a opet, bitniji po onome što se sve na njemu nalazi. desktop wallpaper plod je suradnje jednog plavog mačeta, jednog narančastog fotoaparata i jednog mog kreativnog mozga u kojem ipak možda čuči talent za fotografiju. može se uočiti i hello kitty stalak za mobitel (nikad ne služi toj svrsi), te hello kitty pernica (jednom izgubljena u bespućima rebra, ali uspješno vraćena).

item #2
dakle, nakon što napravite cca 3,74 koraka mojim velebnim hodnikom, pogledate li na vašu desnu stranu, ugledat ćete jedan sasvim običan cipelar. crvene je boje i dupkom pune unutrašnjosti koja krije preko nekoliko parova svakoj ženi vrlo dragih cipela. usuđujem se reći, ovo je tek dio njegova sadržaja, a sva moja obuća uostalom ni ne stane u njega. ništa previše ekstravagantno ne krije, osim kričavo tirkiznih balerinaka kupljenih na karticu od staroga u fazi ljutnje na staroga, obučenih čak 2 puta. e pa da sam barem bila pametnija i kupila zelene headbang


item #3

treći dio namještaja s kojim vas želim upoznati jest minijaturna polica kojoj je dodijeljena teška zadaća da čuva dio skupo plaćenih knjiga kupljenih u svrhu obrazovanja ove pomalo luckaste blogerice. osim toga, sadrži i komplet gospodara prstenova, jednu poludjelu biljku koja obitava u stanu otkad obitavam i ja (i još uvijek nije krepala, dabome, ta će i mene nadživjet), jednu ovcu u obliku kasice, nekoliko medalja (za sportske podvige!) nešto suvenira i nešto uokvirenih slika, te neizbježan sat s motivom hello kitty. knjiga iz koje se ovdje svakako najviše može naučiti jest Strah od letenja cerek

item #4

ovdje vas ne želim upoznati sa svojim crvenim šankom smijeh nego sa svojim važnim posudama koje mi služe u neizmjerno važnom procesu prehranjivanja svojih znamenitih 49 kilograma. imamo ovdje plavu šalicu iz koje jedem juhu i sladoled, zdjelicu na tigra iz koje jedem mizle, šalicu na snoopya koju imam već godinama i iz koje sam vjerojatno sva moguća pića pila, šalicu na kravu koja mi je baš kravasta i zato sam ju kupila, volim krave, čašu za koktele koju sam ukrala u jednom zadarskom bircu lani, i knorr šalicu koju sam dobila kad sam kupila knorr juhu od gljiva koju i dalje ne znam skuhati iako je iz vrećice. sramota. možda ste primijetili da ne posjedujem šalicu na hello kitty.

item #5

moj vjerni mujcek, i sav accesories koji je potreban da bi dotični funkcionirao. dušica moja. desna slušalica je malo otišla kvragu, ali unatoč tome već 2 godine prijateljujemo i nije me nikad iznevjerio. osim kad ostane bez baterije.

item #6

moj dragi pano, slagan s ljubavlju jednog zimskog popodneva, a sadrži razne stvarce i izreske prilično dugo i brižno skupljane i izrezivane iz raznih časopisa. da da, kolekcionarska sam narav, i vizualni tip, i moram izrezat i sačuvat sve što mi se učini lijepim. imam još cca 5-6 fascikala ovakvih izrezaka, hihi.

item #7

ovime liječim tegobe u vidu glavobolja, migrena, bolnih senzacija u abdominalnom predjelu kao posljedice određenih dana menstruacijskog ciklusa itd. the thing is, naša draga vlada jednog dana prodaše plivu amerima koji sebe nazivaju barr. i dok si je čika ivo kupio još koji sat, u plivi pod novim vodstvom amera skužili su da je bolje da svoje proizode izvoze u jugoistočne države umjesto da ih prodaju nama, hrvatima. i tako ja ostade bez svog spasonosnog lijeka i kad mi je zlo od migrene jedino mogu psovat mamicu čiki ivi i amerima i svima ostalima koji su krivi za to da mojih tabletica više nema. ali! tračak nade postoji, i navodno će ih opet bit od nove godine. no, treba izdržati još 100 dana dotad, pa apeliram na svekoliko pučanstvo da ukoliko posjeduju koji voltarenčić, ISKLJUČIVO RAPID, a da im nije od životne važnosti kao meni, da mi poklone isti. veoma ćete me usrećiti. rođendan mi je uskoro.

item #8

zbirka plišanaca. svi osim hello kitty, sićušne ovce i ogromnog svinjčeta nose imena mojih bivših dečkiju. cerek
činjenica što posjedujem toliko plišanaca neka vas ne zavara da ih obožavam, pošto mi je ipak rođendan u blizini pjeva većina njih dobivena je u dobi kad su moje godine počinjale znamenkom 1, izuzevši džinovsko svinjče i hello kitty. dakle, moja kolekcija plišanaca je POPUNJENA i nove članove ne prima.

item #9

moji su nokti uvijek nalakirani. dakle, život bez laka za nokte nikako ne mogu zamisliti. trenutno mi je najdraži ovaj vrištavo crveni u sredini.

item #10
crvena kutija krije mnoštvo naizgled čudnih predmeta. opet jedan od izdanaka moje kolekcionarske naravi.

moj stari mobitel, nekoliko čepova od raznih boca koje su se ispile u posebnim trenutcima, nekoliko žlica s kojima se jelo u posebnim trenutcima, jedna ruža, jedan list, ogrlica s maturalca u osnovnjaku, 20 čeških kruna... ah, kutija uspomena. bolje da ne krenem dalje nabrajat ili ću se raspekmeziti.

ne znam kome bih proslijedila, no ako želite, osjećajte se pozvani da obavite isti zadatak. dakle, poslikati i obrazložiti 10 stvari iz vaše sobe bez kojih vaš život ne bi bio isti.

00:06/ tu klikni. da, da, točno tu./ print/ #/ (30)

<< Arhiva >>